sâmbătă, 2 octombrie 2010

Stralucire

Culoarea ochilor tai ma atrag mai adanc in...
mai adanc in aceasta senzatie,de ridicare,
luandu'ma de jos,dintr'un inec de sunet,
Sunetul bate,respiratia'mi devine opaca.

Sunt inlaturat din rangul de stea,
intr'o lume a mirarii si a dragostei profunde,
spala'ma in valuri de nesuportat!
Atat de intense,incat ma simt in deriva...

Iti tin mainile pe soldurile reci si uscate...
cad mai adanc in acest ocean,ma inec
valurile ma iau cu ele...ma inec
Mirosul de pamant dispare,odata cu strapungerea pielii...

Gustul buzelor...
m'am pierdut in tine,mi'am pierdut a mea respiratie,
modul cum as putea sa te simt,
Fiecare atingere a stelei,te aduce mai aproape...

Dar dansul arzator incepe,pe pielea ta,
iar oceanul rece,devin clocotitor si se varsa in al sau cer,
fiecare bataie,fiecare lacrima...ca o stea
In final ma inec frumos...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu