sâmbătă, 2 octombrie 2010

Nu sunt Isus!

Malefice contorsionate,cu binecuvantarea morbidului,
In termen de umbre si dezolare,
Legat de tarmuri,in carne...
Prin durere,suferinta,sangele meu va ispiti,
Carlige mi se'nfing in os,
Legat in fata,ma tot zbat,
Ochii mei si'au vomitat izolarea...

Stigmat,flatat si blestemat,
Expus la baza pentagramei in descompunere,
Crucea'mi arde neincetat,
Pe un camp rosiatic,fumuriu,razele pleznesc.
Mi'au injectat frica,
Nu mai imi inteleg sufletul,
Miroase a moarte prin cerul arzator.

Voi arde in incendii,ce'mi vor raspandi dansul,
Umbrele ma vor mancat,
Ace imi perforeaza venele fierbinti,
Tendonu'mi sare ciobit de'o sticla,
Torturi de izolare patrund in coloana mea,
Asfixiind moartea ce'mi apasa trupul.

Lacrimi imi patrund in trup,
Tip binecuvantat de'un demon,
Taiat si biciut de'un colos de drumuri,
Bolnav de dragoste si depresie,
Am ratacit intunericul singur,
Pentru ca ei au uitat de mine,si de timp
In acest taram,al raului,placerea a reinascut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu