duminică, 5 septembrie 2010

Soarele din visele mele

Ea se ascunde de soare,
e necunoscuta'n vis,insa o ador,in felul ei,
si uneori imi este rusine,
Plangandu'mi lacrimile amare,
racorind izvorul de apa amara.

Pacata de paloarea sa salvatoare,
plange din sangele vietii sale,
cand pacatul se revarsa si ea se lauda din cei care deja au trecut...
O ador,insa...

Soarele ma iubeste,din nou,
iar ea atunci va plange si mai mult,
dar odata de pacat ea amintindu'si
Eu ploaie am sa torn...
pentru ca o ador...

Cand gasea ziua,
cand imi doream o imbratisare,de ramas bun poate?
Eu o voi imbratisa din toata inima,
vocea ei dulce,sopteste'mi!-desi eu n'o cunosc;
si'amara e viata,
Asa cum am tinut la altii,asa nu'ti voi da drumul,
pentru ca esti soarele din visele mele...
si pentru ca o ador...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu