vineri, 2 martie 2012

Selbstmörder






Sunt ca un ciocan demolator,distrugand tot ce stiu,
Sunt protestatar,legat si-mi servesc a mea tara,
Eu sunt cel din comanda,eu sunt zambesc la acest calvar,
Sunt violent acum,stai pe spate si privesti sangele pe spate,
Sunt socat si confuz,
Sunt orbit de ura,si nu,nu am ce face!
Sunt ultima ramasita,uita-te-n straini,arde-ma,
Sunt mascat de nopti,frica mea-i adevarata,
Eu sunt lumea,care se prabuseste-n hau,
Sunt peretii desprinsi toamna din copaci,
Sunt teama care te tine ascuns,
Sunt durerea sfasiata de sufletul tau
Sunt intunericul far' de lumina,
Sunt fara scop,iesind printre radacini,la suprafata,
Eu sunt fara valoare,
Sunt lumina orbitoare,ai grija,voi exploda!
Sunt un diavol in interiorul tau,incerc sa ma adun,
Sunt o voce sparta,fara glas,
Sunt lumea-ntreaga din urma,si tot ce ea a pierdut,
Sunt aerul pe care tu l-ai aruncat,
Sunt zidul fara usi
Eu sunt ... Selbstmörder!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu