marți, 20 septembrie 2011

Reflexii pentagramice


Iti voi musca gatul,
daca ma vei lasa-doar o clipa.


-


o limba pipaie buza de jos,pentru a-ti infunda respiratia,
mentine-te si elibereaza-ti gemetele-n soapta,
te scald usor in placerea ce-o meriti,
cu mainile pe coapse tremuri,si-mi sari zgribulita-n brate,
mi-e foame de carne,si degetele-mi umbla obraznice pe trupu-ti.


-
sunt diabolic,si-ti ling sanii unsi cu adierea lunii argintii,
de gat de apuc si te sarut pe buzele poleite-n caramel,
continui sa te pipai,abdomenul-ti tremura de fericire,lipindu-te de mine,
iar parul imi sfarteca caile nazale cu parfumul sau de primavara,
ca un salbatic te apuc si-ti cant la ureche iubiri regasite.


-
apuci tavanul,cu-ale tale gheare,si tipi divin ca-ti place,
iar dintii mei se pierd usor intre coapse,cu mainile pe corp,tu gemi
buzele-ti lipesti atunci d-al meu gat,si ma strangi la piept ca pe-un vanata cireasa,
pe spatele-ti ud,parul incovoiat trezeste iubiri intergalactice de nepierdut,
si sarutul meu expira punctat,in fluieratul placerii tale dumnezeiesti.


-
gura ta,cu limbi de lupoaica-nfometata,profund...
ochii tai graiesc dragoste incarnata-n suflete uscate si uitate pe plaja
cuvintele tale ma fac sa zambesc,din nou,insa nu-ncetez sa te sarut,lacom pe sani,
aceasta stare este euforie,iubire in stele cazatoare,care se refac a 2-a zi,
ma-nec in acest absolut si ma nasc in puritatea esetelor vii...


-
sexul este frumos.la fel ca tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu