miercuri, 26 ianuarie 2011

03:00 eRotica

linii subtiri intre realitate si fantezie dispar,
eu alunec in foi de trandafiri,langa tine
in nuante de negru,rosu si verde,
si iarasi ma simt un val intens,aproape cosmic,
din energia trupului tau cald-
respirand infricosata ca o fiara,
ce a doua zi va fi,proaspata;
pentru ca m'am culcat cu pielea ei fina,de abanos,
toata noaptea simtitindu'i sanii striviti p'al meu piept.

ti'ating usor,cu varful degetelor,coapsele moi,
tu ma saruti usor,iar mainile'ti alearga prin al meu par,
s'atunci eu simt ca's un fel de Dumnezeu si...
te iau in brate,pana la fereastra,
simtindu'ti interiorul erotic,delicios si pufos;
-sarutari in parfum cenusiu de sentimente-
pe gatul tau pur,obrazul tau sangerand,muscandu'te incet de buza,lacom;
simt in juru'ti emotii cuprinse in al tau par,sudoare in a ta iubire-toate invartindu'se,
te intinzi hipnotizata peste intreaga lume si'mi ucizi
iubirea,pofta si sexualitatea-doar privindu'ma,
excitata,pierzi controlul asupra mintii,lesinandu'mi in brate-te sarut in frunte si zbor cu tine spre mare...

aici iubito ne simtim asa de mici,
ca algele furioase din mare,
si maine trezindu'ne ingeri,doar pentru a repeta,
ne vom lasa transportati de sudoarea sexuala,incet,
intr'alt loc,usor...departe.

Un comentariu:

  1. waw .. deci cu cat citesc mai multe creeati facute de tn ... cu atat ma impresionezi mai mult :))
    deci is foarte originale..
    si imi place ca aduci vb de trandafir in creatiile care l-am citit mai sus . ( ador trandafirii :x )..
    nush imi transmite un sentiment de .. nu gasesc cuvantu potrivit la ce am simtit cand am citit ... in fine , e un sentiment greu de descris in cuvinte .. apai intr-un cuvant .. oricum e mortala :x ( aceeasi persoana ce ti-a lasat comm la celelalte :)))

    RăspundețiȘtergere